2014. december 20., szombat

33.fejezet - Kussamo 2013

Krystal

 8 hónappal később

Petter belépett a szobába.Mellém mászott az ágyba és adott egy hatamas puszit.Álmosan rápillantottam.
-Jó reggelt.-puszilt meg újra
-Jó reggelt.-ültem fel
-Utazok Kuusamoba.
-Oké.-szálltam ki az ágyból
-És te is jősz velem.
-Mért?
-Mert azt akarom, hogy ott legyél.
-Akkor kezdek készülődni.-igazítottam meg  a hajam és elindultam a fürdőszobába.
-Siess.- kiáltott utánam a barátom.
-Sietek.-kiabáltam vissza
Néhány órával később már Kuusamoba sétálgattam, napszemüveg mögé rejtőzködtem.Nem akartam, hogy több fotó készüljön rólam, ha beírtam a nevem  a googlere rögtön rengeteg képet dobott ki rólam.Nem vagyok én celeb , nem akarom, hogy    a  lépteim figyeljék.
-Ő Petter Northug barátnője.-súgtak össze a hátam mögött
-Krystal Jedrick?-kérdezte meg az egyikük
-Igen.-feleltem egy műmosollyal
-Mondtam neked.Ő az .-kötötte rögtön a barátnője orrára
-Igaz, hogy te vagy Petter Northug barátnője?
-Igen.-válaszoltam tömören
-Annyira szerencsés vagy, hogy  ő  a barátod, mink annyira imádjuk Pettert.
-Igen, annyira szerencsés vagyok.-forgattam a szemem
-Nem tudnád elintézni, hogy találkozhassunk vele?-kérdezte újra az első
-Nem.-ráztam meg a fejem .-Petter nagyon elfoglalt.Ne haragudjatok.
-Ezt nem hiszem el, ránk nincs ideje, de egy amerikai lánnyal hentereg.-sóhajtott fel a másik lány
-Szlovák vagyok.-szóltam vissza nekik és tovább sétáltam.
Petter idegesen lépett be a szálláshelyre.Már kezdtem aggódni, hogy miattam ideges megint.Átültem a fotelba és kíváncsi szemekkel a  férfira néztem.
-Beszélnünk kell.-mondta szinte fújtatva
-Hallgatlak.
-Két fiatal rajongóm azt  állítja, hogy nagyon csúnyán lekoptattad őket.Igaz?
-Találkozni akartak veled, én pedig megmondtam, hogy elfoglalt vagy.-magyarázkodtam
-Nagyon jó tudod, hogy a rajongókra mindig szakítok időt.
-Persze-persze, a rajongókra mindig szakítasz időt, de az meg se fordulna a fejedbe , hogy velem tölts egy kis időt.-kezdtem teljesen kiborulni, kézzel -lábbal mutogatva magyarázkodtam
-Még te vagy dühös?
-Mért nincs okom?Ha annyira fontosak neked a rajongóid, akkor legyél velük  és ne velem .Engem szinte levegőnek nézel, őket meg te ugrálod körbe.Gondolkozz, hogy mi a fontos neked, mert ha én nem vagyok akkor  jobb lenne , ha vége volna.-álltam fel a fotelből, ebbe a monológomba benne volt minden dühöm, amit összeszedtem magamba, miótta  az ő barátnője vagyok.
A férfi meglepetten pislogott utánam, nem gondolta, hogy ennyire megvédem magam.
Bementem a szobába és összepakoltam a  cuccaimat, átköltöztem egy másik  hotelba.Amint beléptem a szobába csalódottan lecsúsztam a fal mellé.
Néhány éve még teljesen más volt az életem.8 éve kezdtem komolyabban sí versenyekre járni, azótta már annyi minden történt velem, akkor még mindehova az anyukám kísért, most 19 évesen pedig  már Petter Northug barátnője vagyok.Talán hibát követtem el amikor hittem neki.Annyi más dolgot is tehettem volna.És ideje lenne a tanulásra összpontosítanom.Jövőre érettségizem , és a tanulásnak kell lennie a legfontosabbnak.Felálltam a földről és az ablakhoz sétáltam.Nézelődtem, hátha észreveszek valamit, de  semmi, minden ami kint történt nem volt érdekes, most versenyek se mentek.Leültem az ágyra és a telefonomért nyúltam, tárcsázni kezdtem,
-Anya?-kérdeztem amikor a vonal másik felén felvették a telefont
--Krys?Drágám, most éppen merre vagy?
-Kuusamoba.Petterrel volt egy csúnya vitánk, ami rádöbbentett arra, hogy vannak fontosabb dolgok nála.-magyaráztam
-Igazán.Mire gondolsz?
-Például a tanulás, jövőre már érettségizni fogok, igaz , hogy még csak harmadikba járok, de szeptembertől kezdődik az új tanév.Mindenképpen tanulni akarok.
-Ezek remek tervek drágám.
-Kérlek elküldenéd a könnyveimet meg a füzeteimet.Fontos lenne.Sms-be elküldönöm a címet.
-Igen.
-Köszi.-bontottam a  vonalat.
Reggel hajlandó voltam elhagyni a  hotel szobát.Szokásomhoz hűen napszemüveg mögé rejtőzködtem.Most egyáltalán nem érdekelt, hogy miket súgnak össze a hátam mögött.A nevem többször megemlítették, de én csak mentem tovább.Petter a híres , mért engem nyagatnak , ha ott van ő is.Én nem vágytam hírnévre, és mégis az ölembe pottyant, mert kértem , mégis kaptam.
-Krystal.-futott mellém, hogy lány, akinek norvég zászló volt az arcára festve
-Tessék?-néztem rá
-Igaz , hogy szakítotatok Petterrel?
-Igen.-válaszoltam
-akkor a Petter most szabad?
-Kérd meg tőle.-indultam tovább
Csalódottan sóhajtottam fel, mert már ki volt tűzve az esküvő időpontja.Már elterveztük, hogy a Sochi olimpia után 2014 nyarán megesküdünk.De ezért mondják, hogy kár tervezni, mert akkor nem válik be.Ember tervez, Isten végez, és én vagyok a szenvedő alany.Petter nyugodtan csajozik , én még szenvedek és  a múlton rágódok.Hatalmas hiba volt megbízni egy nőcsábász sportolóba.A szerelemünk már nem él tovább, ebből is látszik, hogy a  történet nem végződik mindig jól.
Nem sokkal a lány távozása után észrevettem , hogy a norvég szurkoló már Petterrel  beszélgetett, meghitt közelségbe.A mellettem álló  norvég edzőre néztem, aki csak a  fejét  rázta.
-Ennyit értem csak neki.Jó tudni.
-Biztos csak csalódott.-próbálta védeni a sportolót az  edzője
-Ha te mondod.-sóhajtottam fel.
-Most mi lesz veled?Hazautazol  Szlovákiába?
-Nem.Wengenbe utazok, és csak utána haza.Elkezdtek foglalkozni a tanulással.
-Sochi?
-Sochi még messze van, de nagyon úgy tűnik, hogy nem utazok Sochiba.
-De hiszen azaz olimpiai.Mennyi olimpiát láttál már élőbe?
-Torinót és Vancouvert.
-Még van időd eldönteni.Vigyázz magadra.
-Ígérem, hogy fogok.-válaszoltam
Végre elérkezett a Kuusamoba töltött utolsó napom is. Nagyon boldog voltam, hogy végre elhagyhatom Kuusamot, és már Petterhez se tartozom.Oda megyek ahova csak akarok.És z nagyszerű.Már nem kötődöm senkihez.Bár bánt,hogy  Petterrel vége lett, én tényleg nagyon stretem a norvég sportolót, sőt szerelmes vagyok belé.De ha neki nem vagyok fontos , akkor nem tehetek semmit.Már nincs erőm, hogy harcoljak érte.A napszemüveg most sem hiányozhatott, és most remekül elrejtette a könnyeimet a kiegészítő.Nagyon bántott, hogy véget ért, de nem akarom, hogy Petter ezt megtudja.Anyukámtól megtanultam, hogy :
Ne mutasd ha fáj, ne mutasd vérzik, mert úgysem látják, úgysem érzik.
Ebben nagyon igaza van.Ahogy abban is,hogy a  szerelem fáj.Talán jobban kellene hallgatnom az anyukámra.Elutazok még Wengenbe és végeztem az utazgatással.Talán ez lesz a legjobb.Soha többet síverseny,soha többet Petter Northug,soha többet Norvégia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése