2014. július 23., szerda

31.fejezet- Val di Fiemme 2013

Krystal

A konyhába üldögéltem az anyukámmal.Egyáltalán nem terveztem , hogy elutazok  Val di Fiemmébe, főleg , nem voltam kiváncsi a versenyekre.
-Petterért se tennéd meg?-kérdezte az anyukám.-Tudom, hogy  megint alakulóban van valami köztetek.
-Honnan tudsz mindent ilyen jól?-néztem az anyukámra
-Biztos forrásból tudom.-mosolygott az anyukám
-Aksel?
-Igen.Tudod jól, hogy mindent elmond nekem.
-Igen anya.-mosolyogtam.-Az ő kedvéért elmennék Olaszországba.
-Tudod ez egy különleges sívilágbajnokság lesz.
-Nagyon remélem .-mosolyogtam
-Autóval fogsz menni?
-Igen.Holnap indulni szeretnék.
-Okos lány.-puszilt meg a homlokom.
Másnap délután már Val di Fiemmébe parkoltam le , az egyik hotel előtt.Amikor  sikerült leparkolni, beült mellém Petter öccse, Thomas.
-Szia Krys.
-Szia.-mosolyogtam
-Annyira örülök, hogy  vagy.Azt hittem, hogy nem fogsz eljönni.
-Én is azt hittem, de nem úgy alakult , mert itt  vagyok.
-Petter tudja , hogy itt vagy?
-Nem, csak neked szóltam.Megakartam lepni a bátyádat.
-Én nem mondom el neki, hogy itt vagy.-mosolygott cinkosan a fiatalabb Northug
-Köszi.-öleltem át a fiatal norvég fiút.
A fiú távozása  után kiszálltam az autóból.Körbe néztem az olasz városkába, keresztbe tettem a kezem és felsóhajtottam:
-Petter Northug, remélem, hogy örülni fogsz nekem.
Csak nézelődtem körbe, ez az  a hely , ahol egy ideig  bújkálnom kell a szerelmem elől.
-Krystal.-hallottam meg egy férfi, kicsit megijedtem, hogy lebuktam Petter előtt, de szerencsére tévedtem , mert az egyik jó barátom Alexander Legkov vette észre , hogy ott vagyok.
-Szia.-öleltem át
-Te itt vagy.Csoda.
-Igazad van, ez egy hatalmas csoda.-mosolyogtam.-Csak most egy ideig bújkálnom kell.
-Mért ?-kérdezte meglepetten az orosz
-Megszeretném lepni Pettert.
-Tehát bújkálni fogsz.
-Muszáj megtennem.
Mivel  gyorsan elkellett tünnöm, átöleltem az oroszt, és rohantam a hotelba.
Másnap már ötkor keltem.Feketébe öltözködtem, majd felkaptam egy bézs színű kabátot.A hajam még csak copfba volt, de inkább kontyba fogtam.Kiindultam a hotelból, de nagyon óvatosan, mert nem akartam , hogy Petter meglásson.
-Jó bújkálást Szlovákia.-szólalt meg mögöttem a fiatalabb Northug
-Tomas megijesztettél.
-Nyugi Krys.Tetszenek a  körmeid.-mutatott a piros körmeimre
-Köszönöm.Nem is sejti, hogy itt vagyok?-utaltam Petterre
-Fogalma sincs róla.Ma lesz egy verseny.
-Csak nyugi , megnézem.
A verseny egy része alatt a mobilommal voltam  elfoglalva.Majd aggódva figyeltem, hogy mi lesz.A verseny után sírtam, amikor a kijelzőre néztem.Sírtam mert Dario Cologna nyert, sajnáltam a barátaimat Aley Legkovot és Maxim Vylegzhanint, de legfőképpen a barátomat Petter Northugot.Nem voltam képes elhinni, mert nagyon utáltam Dario Colognát.Csalódottam visszamentem a hotelba.Tomassal megbeszéltük, hogy ma jelenek meg a norvégok szálláshelyén.Remélem, hogy Petter meglepődik.
Készülődni kezdtem arra, hogy ma meglepem az én Petterem.Lezuhanyoztam és válogatni kezdtem a ruháim között.Végül egy fekete ruhát választottam.Vettem fel hozzá harisnyát, mert végülis tél volt.Magam mellé tettem  a bézs kabátomat, és vártam arra, hogy Tomas megadja a jelet.Már hét körül járt, amikor kaptam egy sms-t.Tomas egy sms-sel jelzett, hogy már mehetek .Felkaptam a kabátom és elindultam.Amikor kiléptem a hotelból már sötétedni kezdett.Még  mindig settenkedtem, hogy nekeltsek nagy feltűnést.Bementem a norvégok szálláshelyére, a csapat éppen vacsorázott.Szerencsére senki sem vett észe , csak Tomas.Bementem a konyhára , és elkértem Petter Northug vacsoráját.Letettem a férfi elé..
-Jó étvágyat.
-Köszönöm.-válaszolta az én norvégom, mintha csak az egyik alkalmazott lennék.Már az egész csapat nevetett ,csak Petter nem értette , hogy mit nevet rajta mindenki.
-Fordulj meg.-ajánlotta Tomas  a bátyjának, az idősebbik Northug fiú lassan megfordult.
-Krys.-ugrott fel a norvég sportoló.-Azt hittem , hogy nem vagy itt.
-Már egy ideje itt vagyok.
-Erről mért nem tudok?
-Megakartunk lepni.
-Akartunk?-kérdezett vissza
-Segítettem Krysnek.-szólt közbe Tomas.
Petterrel visszamentünk  a szobájába.
-Annyira jó, hogy itt vagy.-dőlt be az ágyba a norvégom
-Nagyon boldog vagyok, itt  lehetek veled.-másztam be a férfi mellé az ágyba
-Krys.-csókolt meg Petter
Reggel nagyon fáradtan ébredtem, ami nem csoda , hiszen  Petterrel egy szenvedélyes éjszakát töltöttünk.A hajam feltűztem, és vártam, hogy a sportolóm felébredjen.A norvég néhány perccel később álmosan pislogni kezdett.
-Jó reggelt .-adtam puszit a férfi homlokára
-Szia.
-Tényleg hiányoztam.-kezdtem símogatni a melkasát
-Igen.-adott egy puszit és magához fogott.-Mikor találtad ki , hogy idejősz?
-Anyuval beszégettünk a  konyhába, és nem volt kedvem ide utazni, ő meg azt mondta, hogy  a te kedvedért ide e utaznák.
-És igent mondtál.-puszilt meg újra
-Veled akartam lenni, de meglepetést is akartam szerezni.
-Sikerült.Most , hogy itt vagy, beszélnünk kell.-ült feljebb Petter
-Hallgatlak.
-Szeretném, ha hozzám költöznél.
-Komolyan?-néztem rá
-Igen.
-Igen.-csókoltam meg a férfit
Hamarosan vége lett a világbajnokságnak és elérkezett az ideje, hogy haza menjek.
-Ma fogsz haza menni?-ült le mellém Tomas
-Igen.-támaszkodtam az asztalra
-Petter elmondta, hogy mit akar tőled?
-Igen.
-Akkor velünk fogsz lakni?-kíváncsiskodott a fiatalabb Northug
-Igen, csak  először még hazautazok a cuccaimért.
-Nem döntöttél elhamarkodottam?
-Le akarsz  beszélni róla?
-Nem.
-De igen.
-Nem.
-Mért akarsz lebeszélni?
-Nem akarok , hogy hibát kövess el.
-Nekem ennyi elég volt.-állta fel.
A reptérre Petter kisért el.Indultam, hogy felszállok, de  a férfi utána kiálltott.
-Krys.
Megfordultam fel.
-Szeretlek drágám.
-Én is nagyon szeretlek.
-Gyorsan intézz el mindent és gyere hozzám vissza.
-Türelem.-válaszoltam a sportolónak
-Krys.Hiányozni fogsz.
-Te is nekem.-küldtem puszit a sportolónak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése