2014. június 18., szerda

29.fejezet-Val Mustar 2013

Krystal

Ismét túl vagyok egy hajfestésen.A szőke tincseimet barnára festetettem.Ennek egy oka van : Petter Northug. Nem akarom , hogy a  férfi felismerjen.Egyáltalán nem vagyok rá kiváncsi, de ellenben a  verseny nagyon érdekel.Val Mustarba kellett utaznom, hogy mindenképpen megnézhessen a Tour De Skinek  egy szakaszát.Alexander Legkov az egyik esélyese az ez évi versenynek.De akár mondhatom Maxim Vylegzhanint, vagy az általam annyira utált Petter Northugot és Dario Colognát.
Mivel én már egy ideje  Svájcba tartózkodtam , észszerűnek gondoltam , hogy kimegyek a reptérre a barátnőmért Karináért. Szinte magamba fordultam , lehetséges , hogy átmentem néhány olyan ember mellett akit ismerek, de észre sem vettem  , senkit se.
Csak arra eszméltem fel  , hogy megláttam egy lányt , aki nagyon ismerős, az egykori barátnőm Leia volt az.
A lány egy kék kapucnis felsőt viselt. És úgy tűnt, hogy nagyon siet valahova.Én az egyik oldalom mentem át az  autók között, míg a  lány  a másik oldalt parkoló autó felé sietett.
-Leia.-kiáltottam a nevét
-Krys.-szólalt meg a lány.-Te  mit csinálsz itt?-kérdezte meglepetten a lány
-Szerintem nagyon jól tudod, hogy minden évben ilyenkor van a Tour de Ski.-válaszoltam.-És te mit keresel itt?-kérdeztem nagyon gyorsan , mert a lány aggódva körbe tekintett, talán azt várta, hogy valaki megmentse őt.De nagyon szerencsétlen , mert tőlem nincs menekvés-Krys.-mondta halkan a  nevem, majd még halkabban folytatta.-Petter Northug hívott meg.
-Tessék?-néztem rá hatalmas szemekkel
-Jól hallottad.-állt meg mögöttem Petter
-Mocsok állat.-közöltem  a norvég sielővel
-Ugyan Krys.Te nem akartál kapcsolatot velem.-mondta a sportoló
-Állítsd le magad.-védekeztem azonnal.-Hallottam amikor azt mondtad, hogy csak addig kellenék, amig meg nem tetszik más.
Ekkor  a férfi zavarba jött, egy kissé sajnáltam őt, mert megszólalni s bírt, kereste a szavakat, de nem találta.Leia is nagyon zavarba volt, fogalma se volt, hogy most mit mondjon vagy tegyen.A sztársportoló összeszedte minden  erejét, és megszólalt.
-Gyere Leia, menjünk innen.-ez volt minden amit  képes volt mondani
Még kissé dühös voltam , de akkor megjelent a  barátnőm .
-Karina.-öleltem át.-Lenyírattad a hajad?
-Igen.-felelte.-Te pedig nagyon dühösnek látszol.
-Tudod kiket láttam néhány perccel ezelőtt?
-Kiket?

-Petter Northugot Leiával.
-Komolyan?
-Beszéltem is velük.-néztem a  barátnőmre
-Ez lehetetlenség .
-Pedig Petter még át is karolta.
-Leia jól becsapott minket.-sóhajtott fel a barátnőm.
-Azt hittem megbízhatok benne.-sóhajtottam fel
-Sok minden nem az aminek gondolod.
-Igazad van.-válaszoltam
-Szereted még Pettert?
-Nem.-válaszoltam
-Mondogasd , amig  te is elhiszed.
Bementünk a hotelba, és elültünk az ágyra.
Miközben beszélgetni kezdtünk és feltűztem a hajam és magyaráztam  a lánynak, hogy Petter Northug már egyáltalán nem érdekel.A barátnőm egy ideig csendben hallgatott, szinte megértő volt, majd kezdett közben szólni, majd végül leállított.
-Krys.Nyugi.Állítsd le magad.-mondta Karina, talán olyan magabiztosan , mint  előtte még soha.- Végül még ott fogsz tartani, hogy soha nem is szereted  Petter Northugot.
-Hiba volt, hogy valamikor beleszerettem , de ez a szerelem már a  múlté.Tudod én úgy érzem, hogy  ez nem is volt szerelem, mindössze egy gyermeki vonzódás.
-Egykor szerelmes voltál belé.-mondta a barátnőm
-Ő már nem az a Petter Northug, akibe én kamaszlányként beleszerettem.-mondtam komolyan, lemondtam Petter Northugról, már nem ő jelentette az életem , és ezt kellett tennem, hogy tovább léphessek.
Reggel ismét  feltűztem a hajam, és utána  felvettem egy  testszínű  pulcsit, és hozzá egy  farmert.Karina lázas lett, tehát egyedül  voltam kénytelen egyedül menni a versenyre. A verseny után találkoztam Alexander Legkovval.
-Szia.-köszöntöttem.-Emlékszel még rám?Krystal Jendrick vagyok.Sebastian Haseney mutatott be minket egymásnak.
-Ohhh, igen.Szia Krys.
-Gratulálok, nagyon szorítok neked.Remélem , hogy te nyered meg a Tour de Skit.
-4 esélyes.De én biztos vagyok benne, hogy  én győzöm.
-Én is bízom benne, Dario Cologna  nem érdemli meg, Petter Northug méginkább nem érdemli meg, Maxim és közüled pedig neked szurkolok..
-Jaj Krys.-ölelt át.-Nagyon aranyos vagy.Igazi kis tünemény.
-Köszönöm.
-És most hol élsz?Németország?
-Nem, Norvégiába élek.Anyukám Aksel Lund Svindal  barátnője.Tehát kénytelen vagyok ott élni.
-Németország jobban tetszett?
-Igen.-bólogattam
Elbúcsúztunk egymástól és mind a ketten mentünk vissza
a saját szállásunkra.
Reggel a barátnőm kelltett.Mosolyogva néztem rá.
-Ma visszautazom Norvégiába.
-Szeretsz ott lenni?-kérdezte Karina
-Mivel gyakran utazom , szívesen térek vissza oda.
-Aksellel milyen a kapcsolatod?-kérdezte
-Nagyon jó, sokszor jobb , mint az anyukámmal.-árultam el őszintén
-És Sebastian?
-Sebastiannal  mindig nagyon jó volt a kapcsolatom, a szívem szakadt meg érte, amikor  az anyukámmal  szakítottak.Sebastian örökre  a szívembe marad.
-És én?-kérdezte a barátnőm
-Te vagy  a  legjobb barátnőm, nélküled nem tudnám elképzelni az életemet.-öleltem át a lányt
Együtt kimentünk a reptérre, Karina a Pozonyba tartó gépre vett jegyet,én Oslóba.A két repülő nagyjából egyszerre indult, de még mindkettőnknek kellett várnunk.
-Krys.-szólalt meg  a lány

-Tessék?
-Örökre barátnők maradunk?
-Igen.-mosolyogtam
-Remélem, hogy tényleg hamarosan találkozunk.-mondta a barátnőm, aki elindult a repülője felé.-Te mikor indulsz?
-Még  körülbelül 15 perc.
-Majd  találkozunk.-ölelt át a barátnőm
-Remélem.-mosolyogtam.-Nagyon  remélem.-ez a reménytelenség annak szólt, hogy már egyáltalán nem volt kedvem az utazgatásokhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése