2013. szeptember 7., szombat

19.fejezet - Val d 'Isére 2009

Krystal

-Emlékszel  még  arra a kijelentésemre, hogy  büntetést kapsz.
-A tavalyi Val d 'Isére-i utazás miatt?-kérdeztem
-Igen.
-És mi lesz a  büntetés?-kérdeztem minden félelem nélkül
-Csak a világbajnokságokra utazhatsz el.Máshova nem.-közölte az anyukám
-Hát ez világbajnokság.-néztem az anyukámra
-Krys.Nincs menekvés.Vállalnod kell a büntetést.
-Vállalom.
-Nagyon okos kislány vagy.
-Aha.-forgattam a szemem
-Kicsim, mindenki érdemel  egy esélyt , te  vagy én. És még Aksel is.
-Szerintem ő nem.-hagytam magára az anyukám
-Jaj Krys.-sóhajtott


Val 'D Isérebe sétálgattam.Bár  nagyon imádtam síversenyekre  utazni, most mégis  semmi kedvem sem volt ehhez az egészhez.Egyedül járkáltam, mindig érdekelt a versenyek hangulata, de most valahogy az sem ragadott meg.Szinte  minden érzés nélkül álltam meg  megnézni a  versenyt.Senkihez sem szóltam, egyáltalán senki se szurkoltam.Meglepő módon haza vágytam, már az se hozott lázba, ha a következő  versenyhelyszínre  gondoltam.Leblokkolt az agyam.Az anyukám  és Aksel kapcsolata  megtört engem, teljesen kifordultam magamból.Eddig  alig vártam , hogy utazhassak, de  mióta  ezzel a pasival találkozott az anyukám én tartózkodó lettem , mindennel kapcsolatba.Nem vágytam  a  sportra, se az utazásra, és ezt így tartottam jónak.
Nagyon gondolkoztam , hogy  mivel lázadhatnák ellene, illetve ellenük.Anyukám eldöntötte, hogy ő  boldog lesz és arra nem gndolt , hogy  én mit érzek.hiszen az elmúlt 3 évben 4 helyen  éltünk.Szlovákiából Németországba, Németországból  vissza Szlovákiába, majd egy újabb szerelem és Szlovákiából Norvégiába,Elhagytam a  verseny helyszínt , és egy drogériába sétáltam.Válogattam a  hajfestékek között, amig megtaláltam a  "megfelelő" színt.A  drogériából egy fodrászathoz mentem , ahol a  hajamba színt tettetem.Visszatérve  a  szobába, anyukám hatalmasat  sóhajtott amikor  meglátta a  hajamba  a kék  színt.

-Mit  csináltál a  hajaddal.-fogta a  fejét  az anyukám
-Befestettem........
-De mért?-kérdezte  felháborodottan
-Csak.-válaszoltam tömören
Közben  megérkezett  az  imádott  Aksel Lund Svindal.Anyukám rögtön panaszkodni  kezdett  neki, hogy én  mennyire szemtelen , és neveletlen vagyok.Egy ideig csak csendben hallgatam , de egy idő után elegem lett.
-Elég.Azt teszek amit akarok.
-Én döntök az életedről.-kiabált  az anyukám
-Gonosz vagy, igazi boszorkány.Nem csoda, hogy apa elhagyott.-csaptam be magam mögött az ajtót és  elmentem a  hotelból.
A telefonomat kerestem és utána az apukámat  hívtam.A telefonja kivolt kapcsolva, így az üzenetrögzítőbe csak annyit mondtam , hogy:
-Ő  egy érzéketlen nőszemély.
Utána  tovább sétálgattam és nézelődtem a  tájban.És mindnél jobban csak a  tájat néztem egy dologról döntöttem.Utálom , gyűlölöm Val 'd Isére-t.Ezt a  helyet nem  nekem találták ki.A telefonomon  megjelent  egy üzenet.Azonnal  olvasni kezdtem.Hiszen az sms-t  egy jó barátnőm Leia küldte.
" Találkozunk  Pheong Changba?"
A  válasz természetesen  igen volt a  lánynak, hiszen már nagyon régen találkoztam vele.Már csak az lenne remek hír , ha anyu nélkül utazhatnák Dél-Koreába, mert szinte biztos vagyok benne, hogy Leiát az anyukája  kisérsi.De  most még nem ajánlhatom az anyukám , hogy  engedjen el egyedül, főleg a hatalmas vita  után nem.Éppen  gondolhattam volna  a  biathlon világbajnokságra hamarabb.
-Ismét nekem kell bocsánatot kérni.-sóhajtottam hatalmasat
A világbajnokság  utolsó napján odasétáltam az anyukámhoz és  átöleltem.
-Anyu ne haragudj rám.Ígérem bármit megteszek.
-Mit akarsz  elérni?
-Miből gondolod , hogy akarok valamit?-kérdeztem
-Olyankor mindig  bocsánatot kérsz.
-Pheong Changba akarok menni.
-Megyünk szivem.
-De én nélküled akarok.-közöltem
-Azt mondtad bármit megteszel?
-Igen.-bologattam hevesen
-Lenyirassuk a hajad.
-Jó.-egyeztem bele.
Márnap  hazautaztunk  Norvégiába, természetesen Aksel-lel  együtt, és anyu  elvitt  egy  fodrászhoz.Könnyek  szöktek  a  szemembe amikor a  hajam nyírták.Anyu  szembe hajolt velem és megszólalt:
-Elmehetsz egyedül Pheong Changba.
Közben kaptam egy sms-t az  apukámtól ,amibe csak annyi állt , hogy:
"Nem csak te gondolod így.!!!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése