2013. szeptember 21., szombat

20.fejezet - Pheong Chang 2009

Krystal

A tükörben  nézegettem  magam.A  hajam  alig vállig ért ami engem nagyon zavart, hiszen alig 1 hete nyírattam le a  hajam , hogy  elmehessek Phoeng Chang.Így vissza gondolva nagyon rossz  ötlet volt  a Val d 'Isére-i haj festés.A tükörben nézegettem a hajamat.
-Milyen helyes pici hullámok vannak a  hajadba.-dicsért meg Aksel
-Kösz.-fordítottam el a fejem
-Mért  haragszol rám ennyire?-kérdezte a sportoló
-Nem egyértelmű?
-Azt  hittem , hogy szereted Norvégiát.
-Szeretem  Norvégiát, de téged utállak.
Közben  megérkezett az anyukám aki szúrós pillantást vetett rám.Azonnal  magyarázkodni kezdett a  férfinak, hogy  csak azért viselkedek így mert kamasz vagyok.
-Mennyi is vagy?-nézett rám a  norvég
-15.-válaszoltam.-Mindössze 12 évvel vagy öregebb nálam.
-Krys.-szólt rám az anyukám
-Inkább indulunk.-mentem el a  házból
-Vigyázz magadra.-szólt utánam a  sportoló
-Mindig vigyázok magamra.-forgattam  a  szemem

Felszálltam   a  buszra és elindultam a reptérre.Osloba  felszálltam a  repülőre, és már útban voltam Phoeng Changba.Az út  szinte örökké valóságnak tűnt, végig  a  repülő ablakán nézelődtem.Hiszen ez volt életem első  útja  , amit egyedül töltök el.Az  anyukámnak már nagyon régóta  könyörögtem , hogy engedjen el egyedül egy síversenyre, és végre  megengedte.Bár  mindig az utazás volt  a  hobbim , és imádtam  a  sportot, most mégis kezdtem  megunni az állandó sportot, és az állandó utazást.A repülő landolása után eddig mindig rohantam a  pályához, és most pedig az első utam  a  hotelba vezetett.Közel  négy órát  töltöttem a  hotelba, mire hajlandó  voltam kimenni a  hotelból.A hotel előtt  találkoztam Leiával.
-Szia Krys.-nevetett  rám  a  lány
-Szia Leia.
-Örülök, hogy  ide utaztál.
-Nagyon jó itt.-feleltem kissé halvány mosollyal
-Biztos ? Nem tűnsz valami  boldognak.
-Boldog vagyok , hogy itt lehetek.Ez az  első helyszín , ahova  egyedül utazhatok.-magyaráztam.-és eddig  rengeteget  utaztam,most már egy idő után , úgy érzem , hogy nincs okom folytatni az utazást.
-Meguntad?-nézett  hatalmas szemmel a  lány
-Igen.-válaszoltam
-Krys, kérlek  még egy kicsit bírd ki.Már nem kell sok idő , és  történi fog  valami , ami változtat   a   döntéseden.-mondta a  barátnőm
-Nem tudom.-hajtottam le a fejem
-Csak   adj egy  új  esélyt.
-Adok.-egyeztem bele.
-Szuper.-ölelt át  a lány

Másnap  a  hajamat fontam amikor  belépett Leia.
-Indulhatunk?-kérdezte a  lány
-Persze.-válaszoltam és felkaptam a táskámat
-Mint ondolsz összefutunk valakivel?-kérdezte Leia
-Remélem nem.-sóhajtottam, Leia megfordult felém és hatalmas szemekkel rám  nézett
-Ki vagy te és mit  csináltál a barátnőmmel.Eddig mindig imádtad , ha találkozhatsz a  sielőkkel.Azt hittem , hogy megegyeztünk , hogy adsz egy esélyt a  sportnak és az utazásoknak.
-Adok.-mosolyodtam el halványan
A verseny után összetalálkoztam Emil Hegle Svendsennel.Ránevetettem a   novég sportolóra.
-Elnézést, szokásom ütközni az emberekkel.Krystal Jedrick vagyok.
-Emil Hegle Svendsen.-mutatkozott be
-Nagyon jól tudom, hogy ki vagy.Nagyon imádom a  norvégokat.
-Norvég vagy?-kérdezte
-Nem.Félig szlovák , és félig amerikai vagyok.
-És a  norvégoknak szurkolsz?
-Igen.Ugye milyen érdekes?
-Nagyon.-mosolygott a  sportoló-Gyakran jársz versenyekre?
-Eleinte  gyakran jártam , de most már elég ritkán.
-Kár.
-Pedig nagyon szívesen találkoznák veled újra.
-Az érzés  kölcsönös.Remélem , hogy  hamarosan találkozunk.
-Reméljük.-mosolyogtam és távoztam
Azonnal indultam megkeresni Leiát , hogy elmondjam neki a hírt.A barátnőm  éppen a versenyt nézte amikor mellé léptem.
-Emlékszel , hogy azt  mondtad próbáljak adni egy esélyt a  sportnak?
-Igen.-válaszolta a  barátnőm
-Adok.-mosolyogtam.
-Igazán?Miért?-nézett hatalmas szemekkel a  lány
-Találkoztam valakivel.
-Kivel?-kíváncsiskodott
-Emil Hegle Svendsennel.
-Tényleg?
-Igen.Beszélgettünk és nagyon figyelmes volt.
-Norvég imádó.-nevetett a barátnőm
-Nem tehetek  róla.-nevettem én is.
-Tudod Krys.-fordut felém.-Gondoltam , hogy  ha találkozol eg sportolóval akkor újra megjön a kedved az utazásra.
-Igen?
-Persze.
Nem sokkal később  vége lett a  világbajnokságnak.Leia  visszautazott Németorszégba, én pedig  Norvégiába.Azt  hittem , hogy az anyukám fog értem jönni  a  reptérre, de nagyon meglepődtem amikor Aksel érkezett meg.
-Gyere Krys.-nyitotta ki az autó ajtót
-Köszi.-villantottam rá egy kényszer mosolyt
-Várod már , hogy  Liberecbe utazz?
-Igen , nagyon.Mikor megyek?
-Holnap.És történt valami Pheong Changba?
-Találkoztam Emil Hegle Svendsennel.
-Az jó.-mosolygott Aksel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése